آکنه و جوش

تاریخ پرسش : 1396/02/31 یکشنبه

سلام من سه ماه هس که پیش یک کلینیک زیبایی عمل پی ار پی روی سرم انجام دادم و از وقتی که اینکارو کردم جنس موهام بدتر شدده و همش روی پیشونیم و گردنم جوش های عصبی میزنه از خود دکتری که اینکارو کرده وقتی دلیل جوش رو میپرسم میگه بخاطره طبع گرم پی ار پی هستش و به مرور خوب میشه به نظر شما چیکار باید کنم ایا این جوش هااز عوارض پی ار پی هستش ؟نمیدونم باید چیکار کنم میخوام برای ویزیت هم پیش شما بیام که شما ویزیت نمیکنید


سلام من سه ماه هس که پیش یک کلینیک زیبایی عمل پی ار پی روی سرم انجام دادم و از وقتی که اینکارو کردم جنس موهام بدتر شدده و همش روی پیشونیم و گردنم جوش های عصبی میزنه از خود دکتری که اینکارو کرده وقتی دلیل جوش رو میپرسم میگه بخاطره طبع گرم پی ار پی هستش و به مرور خوب میشه به نظر شما چیکار باید کنم ایا این جوش هااز عوارض پی ار پی هستش ؟نمیدونم باید چیکار کنم میخوام برای ویزیت هم پیش شما بیام که شما ویزیت نمیکنید


سلام با مراجه حضوری می توانم اطلاعات دقیقتری را در این مورد بدهم2

.

تاریخ ارسال پاسخ: 1396/02/31 یکشنبه